Промяна новините на форума:



Ако желаете да подкрепите нашата работа, можете да направите дарение. Ще бъдем благодарни за всяка помощ, която можете да направите за да съществува сайта. https://boosty.to/ufoport/donate

Main Menu

Проблем с намирането на добра работа!

Започната от Nom, Юни 16, 2015, 08:00:42 PM

« назад - напред »

Nom

Още като студентка започнах да си търся работа, намерих първата , от която не съм доволна преди 6 години, и в последствие започнах да търся втора, аз съм инженер и икономист, търся във всички сфери без фармация и медицина, ходя на поне 5 интервюта в седмица, и поне по 3 на ден , но нищо. Имам съмнение за някакво вмешателство и някой нещо е направил така че да не мога да намеря нищо. Можете ли да помогнете по някакъв начин нещата да се обърнат в моя посока, така че да нямам проблем в намирането на работа?
Не отговарям на лични съобщения!

Nom

Може ли да попитам какво се дава за намиране на подходящ човек, семейство и деца. Също така можете ли да ми помогнете да намеря реализация в различна сфера от моето образование в конкретна агенция?
Не отговарям на лични съобщения!

Странен

Ако искате да намерите добра реализация, може би ще ви се наложи да пътувате, Вие готова ли сте на такова нещо ?
Психолог, коуч, трансперсонален психолог

Nom

Предпочитам евентуално пътуване да е в рамките на моя град, ако става дума за служебни командировки и подобни съм съгласна, но ако е нещо различно бих искала да е в рамките на моя град тоест да не ми се налага да сменям и населеното място  :)
Не отговарям на лични съобщения!

Nom

Бих искала да мога да намеря подходящата за мен позиция, с ненормирано
работно време,  добра и стабилна работа  ;)
Имам и още един въпрос, какво можете да ми кажете за семейство и деца!
Не отговарям на лични съобщения!

Nom